Oh! Ett sånt party

Jag vill ha en blinkande GIF-bild på min blogg för att jag tycker att det är HÄFTIGT med NY TEKNIK
(jag har precis lärt mig hur man manövrerar GIF-bilder)
Min pojkvän blir kompis med mina barndomskompisar jag inte träffat på 10 år och rapporterar för mig om deras beteende på Facebook:

Alice:
Är vi understimulerade

O:
Inte lika understimulerade som emmas tjejkompisar som jag spanar in nu
emma visar röva
dock inte avklädd
tack och lov

Alice:
Vad försiggår egentligen?

O:
De busar med en löspenis utomlands
taggad som COOOOOCK
i albumet "var är svenska partylandslaget?"
emma på rodeo
emma med löskuken i munnen
emma på "hultan"

Alice:
Det här kan inte vara bra för dig


Min pojkvän låter som om han instruerar en webcam-porrfilm och jag sitter i andra änden av chatten och lyssnar på The Jazz Butcher med en kraftig förkylning.
För att besvara mig själv får jag nog säga att ja, vi är väl ganska understimulerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0